Thursday, October 1, 2015

Cadou - o croaziera din constanta



            Cand implinesti varsta de 18 ani doresti sa poti zbura de la o planeta la alta si sa nu te mai intorci niciodata inapoi la planeta mama, acasa. Stiam asta de cand eram tanar si doream sa ii ofer fiului meu ceva special, asa ca am decis sa-i fac o surpriza. In loc sa-i cumpar o masina sau sa-i dau bani de o petrecere nebuneasca si periculoasa, i-am facut cadou doua bilete pentru croaziera din Constanta. Stiam ca era impreuna cu o fata de 2 ani de zile si ca meritau si ei un strop de intimitate.
            In momentul in care i-am dat biletele a ramas cu gura cascata. Era ceva nou si neasteptat, mai ales ca nu parasise niciodata granitele Romaniei. Dupa ce s-a intors din croaziera ceva era schimbat la el, zambea mereu si isi facuse planuri mari de viitor. Fiecare persoana merita ceva special, un lucru special care poate sa iti faca viata mai buna. Fiul meu imi multumeste chiar si acum pentru ceea ce am facut pentru el. Cu timpul a prins gustul marii si acum e capitan de vas. Are o sotie, doi copii si este un om foarte fericit care in doar 3 ani de zile a ajuns sa cunoasca un amalgam de persoane si sa ajunga sa iubeasca marea la fel de mult cum isi iubeste familia.
            Parintii in general ar vrea sa-si tina copiii in brate si sa-i protejeze mereu, dar daca nu ii oferi copilului un gram de libertate, la un moment dat o sa-l pierzi. Eu fiului meu i-am oferit libertatea cuvenita, iar el acum este un om bun. Copiii cand implinesc 18 ani incep sa-si faca de cap, profitand cat mai mult de independenta lor proaspat dobandita. Eu am preferat sa fac ceva mai diferit pentru fiul meu, poate nu a fost asa incantat de idee la inceput, dar cand s-a intors a fost cel mai fericit.
            Oameni buni, calatoriti, nu pierdeti vremea! Plecati in croaziere, in strainatate, dormiti, iar viata sa vi-o traiti cunoscatori si fericiti. Nu regretati banii dati pe o croaziera, credeti-ma, ofera mai multe decat ati crede!

No comments:

Post a Comment